وبلاگ امیر رضا

  • ۰
  • ۰

فالوور فیسبوک

فالوور فیسبوک واقعی و ارزان

فیس بوک شبکه ای اجتماعی است که در 4 فوریه 2004 توسط جوانی به نام مارک زاکربرگ به وجود آمد. از طریق فیس بوک می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیسبوک هستند به برقراری ارتباط پرداخت و از این طریق به مبادله اطلاعاتی از قبیل عکس، فیلم یا پیغام پرداخت. فیسبوک یک صفحه مجازی است که کاربران اینترنتی از سرتاسر دنیا، می توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند.

فیس بوک شبکه ای اجتماعی است که در کوتاه مدت، میلیونها نفر به سمت آن امدند. البته به نظر می رسد که روند جذب تصاعدی کاربران در این سایت، چندان هم اتفاقی نبوده اند و باور این موضوع کمی سخت است که یک وب گاه ساده، بدون مقصود خاصی و تنها برای استفاده عده ای از دانشجویان طراحی و ساخته شود و ناگهان به شبکه ای بزرگ تبدیل شود که کاربران آن بعد از گذشت کمتر از یک دهه، در آستانه یک میلیارد نفر قرار گیرند.

امکانات فیس بوک

فیس بوک برای کاربران خود، محیطی را ایجاد می کند که آنها می توانند اتاقی متشکل از دوستان و آشنایان را برای خود ترتیب دهند. هر کاربری در فیس بوک یک صفحه شخصی برای خود دارد که پیغام های شخصی خود را در این صفحه مشاهده می کند. علاوه بر این یک صفحه عمومی برای هر کاربر وجود دارد که در آن صفحه می تواند مطالب، عکس و فیلم هایی که توسط دوستان و آشنایانش به اشتراک گذاشته شده، ببیند و درباره آنها نظر دهد و یا ابراز علاقه کند. هر کس از این امکان برخوردار است که دائما بر لیست دوستان خود بیفزاید و افراد جدیدی را به عضویت در لیست دوستانش، دعوت کند. علاوه بر این امکان دیگری در فیس بوک وجود دارد که به معرفی افراد جدیدی می پردازد و پیشنهاد دعوت به دوستی را به کاربران می دهد.علاوه بر این موارد، کابران فیس بوکی می توانند به ایجاد گروه هایی در فیس بوک بپردازند و یا در گروههای دیگری با موضوعات مختلف، عضو شوند. مثلا گروه هایی با موضوعات و مسائل مختلف. گروه موسیقی، عکس، نقاشی، فیلم و یا گروه های مربوط به یادگیری مهارت هایی همچون آشپزی و خیاطی و...

خرید فالوور اینستاگرام

ضمنا کاربران می توانند برای خود آلبوم عکس بسازند و امکان تماشای عکس های خود را به برخی از افراد بدهند و مثلا کسانی که در لیست دوستانشان نیستند، نمی توانند بدون قرار دادن امکان استفاده، وارد صفحه آنها و تماشای عکس هایشان بشوند.

امکان دیگری که برای کابران این شبکه اجتماعی وجود دارد، این است که می توانند برای افراد و چیزهای مورد علاقه خود، صفحه ای جداگانه طراحی کنند و دیگران را در این صفحات شریک و عضو کنند و پذیرای پیشنهادها و نظرات مختلف آنها باشند.

بنا بر این نیاز به افزایش فالوور برای پز و یا تبلیغ افزایش یافت و ما با درخواست شما عزیزان بسته فالوور فیسبوک را راه اندازی کردیم.


فالوور فیسبوک


فالوور فیسبوک 3000 عدد


طرح

خرید فالوور

نظرات (۱۰)

پاسخ:
سایت اصلی ما اینه http://follower-insta.com

Excellent article. I am going through many of these issues as well

http://www.rohitab.com/discuss/user/215666-delaram-amiri/

واقعا جالبه

خورده

ست فالوور یکی از بهترین سایت ها در زمینه خرید فالوورمیباشید او با ارائه خرید لایک و خرید ویو به قیمت مناسب سعی در بهبود جامعه اینستاگرام دارد 

خرید فالوور اینستاگرام از بست فالوور با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن
 

خرید از بست فالوور با اینماد کامل

به نام شاهین

Delaram Amiri در گوگل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی